Al een week gehad! Gaat snel... - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Susanne Zegeling - WaarBenJij.nu Al een week gehad! Gaat snel... - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Susanne Zegeling - WaarBenJij.nu

Al een week gehad! Gaat snel...

Door: susannezegeling

Blijf op de hoogte en volg Susanne

23 April 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Hi there,

Vandaag heb ik een heerlijk chill dagje gehad thuis. Ik was namelijk ontzettend moe en viel al bijna in slaap in de klas.
Dus vandaag even een middagje voor mezelf en even alles weer bijgewerkt (skype, mail, fb, foto's)

Ik heb er al een week opzitten, best raar. De tijd vliegt voorbij.. Dus ik ga maar goed genieten hier, dat betekent dat ik zo ga slapen dus dit verhaal wordt niet heel lang. Bij deze.

Maar mijn eerste week hier was top, heerlijk naar het strand geweest, plaatsjes bezocht, in de dierentuin geweest, veel gewinkeld en dit weekend ben ik naar LOS ANGELES geweest!
Zo dat was echt gaaf!
Ik ging samen met Rebecca en Iris. We gingen met een tourbus. De hele zaterdag hebben we doorgebracht in Universal Studios. Dit is een soort pretpark met veel attracties maar ook veel film dingen. Ik heb verschillende sets van films gezien en special effects. Savonds werden we met het tourbusje naar Hollywood gebracht, naar ons Hotel (2 straten vanaf Hollywoodcentrum). Dit hotel was very nice, 2x 2persoonsbed, chille badkamer, en een grote tv! En natuurlijk was het erg gezellig met de meiden. We hebben die avond gewandeld door Hollywood,we konden nergens wat drinken helaas (21+). Dus zijn we maar vroeg gaan slapen en hadden besloten de volgende ochtend om 8u nog door Hollywood te wandelen. De volgende dag om 11u gingen we weer met het tourbusje verder (toen hadden wij er al 3u opzitten). We reden met de bus langs de bekende spots: Hollywood sign, Beverly Hills, Rodeo Drive, Venice Beach, Santa Monica. We hebben veel gezien en gelopen en het was een leuke dag. Helaas was het weer wel wat minder. De hele week is hier het weer wat minder; 16-19 graden en erg cloudy. Dit weekend word het gelukkig beter.
Ik heb verder nog niet echt plannen voor deze week + weekend. Dus ik zie wel even wat ik nog wil doen!

Hoe is het in NL?
Ik heb trouwens veel foto's op mijn facebook geplaatst voor de nieuwsgierige mensen!

XOXO Suus

• 26 April 2012 - 20:51

Gerrie :

Hoi Susan

Leuk hoor om te lezen wat je allemaal meemaakt in San Diego. Je hebt het wel getroffen dat er zo veel leuke jonge mensen in de klas zitten. Nog heel veel plezier daar! In Nederland is het nog steeds koud en nat. Hopelijk is het met Koninginnedag iets beter..
    Morgen nog een dagje werken en dat lekker een paar dagen vakantie. Ruben heeft morgen al vrij en Niek en Marije gaan nog één dag naar school.

groetjes uit Nijeveen
    Gerrie, Nico