Al een week gehad! Gaat snel... - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Susanne Zegeling - WaarBenJij.nu Al een week gehad! Gaat snel... - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Susanne Zegeling - WaarBenJij.nu

Al een week gehad! Gaat snel...

Door: susannezegeling

Blijf op de hoogte en volg Susanne

23 April 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Hi there,

Vandaag heb ik een heerlijk chill dagje gehad thuis. Ik was namelijk ontzettend moe en viel al bijna in slaap in de klas.
Dus vandaag even een middagje voor mezelf en even alles weer bijgewerkt (skype, mail, fb, foto's)


Ik heb er al een week opzitten, best raar. De tijd vliegt voorbij.. Dus ik ga maar goed genieten hier, dat betekent dat ik zo ga slapen dus dit verhaal wordt niet heel lang. Bij deze.

Maar mijn eerste week hier was top, heerlijk naar het strand geweest, plaatsjes bezocht, in de dierentuin geweest, veel gewinkeld en dit weekend ben ik naar LOS ANGELES geweest!
Zo dat was echt gaaf!
Ik ging samen met Rebecca en Iris. We gingen met een tourbus. De hele zaterdag hebben we doorgebracht in Universal Studios. Dit is een soort pretpark met veel attracties maar ook veel film dingen. Ik heb verschillende sets van films gezien en special effects. Savonds werden we met het tourbusje naar Hollywood gebracht, naar ons Hotel (2 straten vanaf Hollywoodcentrum). Dit hotel was very nice, 2x 2persoonsbed, chille badkamer, en een grote tv! En natuurlijk was het erg gezellig met de meiden. We hebben die avond gewandeld door Hollywood,we konden nergens wat drinken helaas (21+). Dus zijn we maar vroeg gaan slapen en hadden besloten de volgende ochtend om 8u nog door Hollywood te wandelen. De volgende dag om 11u gingen we weer met het tourbusje verder (toen hadden wij er al 3u opzitten). We reden met de bus langs de bekende spots: Hollywood sign, Beverly Hills, Rodeo Drive, Venice Beach, Santa Monica. We hebben veel gezien en gelopen en het was een leuke dag. Helaas was het weer wel wat minder. De hele week is hier het weer wat minder; 16-19 graden en erg cloudy. Dit weekend word het gelukkig beter.
Ik heb verder nog niet echt plannen voor deze week + weekend. Dus ik zie wel even wat ik nog wil doen!

Hoe is het in NL?
Ik heb trouwens veel foto's op mijn facebook geplaatst voor de nieuwsgierige mensen!

XOXO Suus

  • 24 April 2012 - 19:20

    Bart:

    Zeker vet die universal studio, ik heb vrijdag de stunt en heb de spullen al in huis. En klaag niet teveel over je weer, wij zitten alweer in de herfst ;p

  • 26 April 2012 - 18:15

    Tjeerd & Riemke:

    Hoi Suus, gaaf zeg! Heerlijk, al die verhalen over San Diego en LA. Je weet dat wij er in 2010 ook geweest zijn, maar jij zit er alleen. Zonder paps en mams, goed man. Maar als wij het lezen, dan heb je het ook aardig naar de zin, in de woning en met de vriendinnen en vrienden. Grappig, hoe snel je vrienden maakt of niet?
    Volgens ons ook vet lekker weer daar? Stuur maar wat zon naar het druilige NL, dat kunnen we met de komende Koninginnedag en de mei-vakantie wel gebruiken.
    Je Engels gaat wel een stuk beter? Vast wel, een weekje weg uit Drenthe en je bent al een wereld-meid ;-) denk dat je er nog een jaartje aan vastplakt of niet?

    Hee Suus, groeten van de boys (klein kusje van Jochem ;-), geniet er van want het is zo weer voorbij!

    Groeten Tjeerd en Riemke

  • 27 April 2012 - 06:49

    Marije:

    Hee suus! Ik lees al je verhaaltjes elke keer, en je hebt vet leuke foto's! Ik ben jaloers! Heel veel plezier daar nog, het is hier best wel koud hoor heb nog steeds mijn winterjas aan dus geniet ook maar van het weer daar. Kusjes je nichtje

  • 29 April 2012 - 20:01

    Gerrie:

    Hoi Suus

    Ik hoorde gisteravond van Nico en Lammita dat je lekker Mexicaans kunt eten in the "old town" en dat je langs de kust ook vis kunt eten. Of ben je niet zo dol op vis?

    Vanmiddag was het hier lekker weer. Morgen gaan we naar Koninginnedag in Meppel!

    Veel plezier daar!

    groetjes
    Gerrie

  • 29 April 2012 - 20:01

    Gerrie:

    Hoi Suus

    Ik hoorde gisteravond van Nico en Lammita dat je lekker Mexicaans kunt eten in the "old town" en dat je langs de kust ook vis kunt eten. Of ben je niet zo dol op vis?

    Vanmiddag was het hier lekker weer. Morgen gaan we naar Koninginnedag in Meppel!

    Veel plezier daar!

    groetjes
    Gerrie

  • 05 Mei 2012 - 19:22

    Gerrie Ebbeling:

    Hoi Suus, alles oké daar? Hoe gaat het met je Engels? Much better??? Het is hier nog steeds koud. We hebben wel een fijne Koninginnedag gehad (eindelijk mooi weer), maar nu zitten we weer bij de kachel. Morgen ga ik met Ruben een dagje naar Texel. Heb er wel zin in, maar met mooier weer is het toch veel leuker. Ik las op facebook dat je bezoek hebt gehad van Nederlandse vriendinnen. Super gezellig! Ik wens je nog een leuke tijd. Stuur je nog een paar foto's??

    groetjes Gerrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Susanne

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 16718

Voorgaande reizen:

16 April 2012 - 28 Mei 2012

San Diego!

Landen bezocht: