Time flies when your having fun.. - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Susanne Zegeling - WaarBenJij.nu Time flies when your having fun.. - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Susanne Zegeling - WaarBenJij.nu

Time flies when your having fun..

Door: susannezegeling

Blijf op de hoogte en volg Susanne

07 Mei 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Hallo iedereen!!!

Maar weer even een berichtje van de andere kant van de wereld!

Waar zal ik beginnen?!
IK BEN MIJN SPULLEN AAN HET PAKKEN!!!!

Eh nee, ik ga hier lekker niet weg!
Ik verhuis naar een ander gezin. Dit heb ik vandaag beslist. Morgenmiddag om 16.00u word ik opgehaald door mijn nieuwe 'moeder'. Vanaf dag 1 voel ik dat ik geen klik met Sunshine en Luisa heb. Ik heb in Nederland het besluit genomen om in een gastgezin te wonen omdat ik zo meer engels zou praten en ook een stukje cultuur mee zou krijgen. Helaas heb ik dat deze 3 weken niet gekregen. Vanaf dag 1 vind ik het huis al 1 dikke bende. Overal zwerft wat en er lopen katten rond. (iedereen die me goed kent weet dat ik een hekel heb aan die beesten) Mijn eigen kamer is oke, en daar zit ik dan ook vaak. Dit is alleen niet de bedoeling, ik wil een huis hebben waar ik me lekker bij voel. Waar ik gerust in de woonkamer kan zitten zonder geen gepiep/gekraak te horen van een kattenspeeltje waar ik op sta of op zit..En waar ik natuurlijk veel engels kan praten. Sunshine is veel weg... Dus mijn engels verbeter ik niet in mijn eigen kamertje. Het stukje cultuur krijg ik hier ook niet echt mee. Ik heb nog 3 weken te gaan, en van die 3 weken wil ik nog wel een top tijd maken!!

Maar lieve mensen, tot nu toe heb ik het super naar mijn zin hoor!!! Ik doe elke dag leuke dingen! Afgelopen weekend heb ik Emma weer gezien! Dat was super leuk, maar ook gek om elkaar na een halfjaar weer te zien en te spreken! We hebben heerlijk gekletst over Meppel maar ook over onze ervaringen! Het was een super leuk dagje met Ems en dr vriendinnetjes.

Met Becksie (rebecca), mijn nederlandse maatje hier doe ik elke dag wat! Van chillen, slapen, feesten, dingen bezoeken tot winkelen, Of course! Ik merk wel dat ik al veel gewinkeld heb, mijn koffer past al bijna niet meer dicht..

As vrijdag heb ik mijn presentatie voor mijn klas. Ik doe mijn presentatie over NL! Ik heb al ergens een winkeltje gevonden waar ik stroopwafels kan kopen. Deze ga ik dan even uitdelen.

Verder is het plan om deze week naar het Hard Rock Hotel te gaan. Op de top van dit hotel is een super groot zwembad en je kunt je hier wel een dagje vermaken in de zon! Tenminste ik wel :D !
Ook gaan we nog surfen, dit weekend misschien. En heeeel misschien vrijdag naar een concert van Maroon 5, Wiz Khalifa! (als er nog kaartjes zijn..). Verder is het plan om nog een keer naar Las Americas te gaan, shoppingoutlet en misschien nog een weekendje LA..
Tenminste nog genoeg plannen en nog 3 weken te gaan. Jullie hoeven je geen zorgen te maken; ik vermaak me wel!

Nog lekker koud in Nederland?! Hahaha!
Tot over 3 weken!

Loves, XOXO Suusie

  • 08 Mei 2012 - 08:13

    Oma Kollen:

    Lieve Susanne even een berichtje uit Meppel.

    Hopelijk heb je nu een gezelliger huis gevonden.Je hebt gelijk dat je veranderd als
    dat mogelijk is. Bij ons gaat het goed.Wij hebben gisteren een nieuwe keuken
    besteld. Vanavond gaan we met jouw ouders naar Borger.Cor heeft een slagerij
    geopend en heeft open huis. We gaan even kijken omdat Remco en Martijn dat
    leuk vinden. Morgen moet ik bij het 4 tegen 4 toernooi helpen
    Volgende week gaan we naar camping de Klaverkampen in Havelte.
    We zijn al druk met in pakken 30 Mei k0mt de verhuiswagen.

    Nog veel plezier het is zo 28 Mei

    Liefs Opa en Oma.

  • 08 Mei 2012 - 08:30

    Bart:

    Leuk dat je zo snel een nieuw gezin hebt gevonden, heb je al gekeken bij de mexicaanse grens

    Bart

  • 08 Mei 2012 - 10:45

    Opa Hans:

    Hye Susa,fijn weer iets van jou te horen!Een moedig besluit om te verkassen,wel begrijpelijk.Maar wordt het beterDe tijd van je verblijf daar vermindert nu snel.ik kan je moeilijk bereiken via Skype,misschien kun jij het proberen.hier is alles ok.oma wordt minder,ze heeft het moeilijk met haar spraak,gelukkig kunnen we haar nog blij maken met bezoek of uit te gaan mt haar.hey Susa,tot een volgende keer,kus opa Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Susanne

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 16714

Voorgaande reizen:

16 April 2012 - 28 Mei 2012

San Diego!

Landen bezocht: